1. Każde wydarzenie posiada swój unikalny link, za pomocą którego można łatwo i szybko opłacić dostęp. Klikając w niego zostaje się automatycznie przeniesionym na dedykowaną stronę, gdzie należy uzupełnić swoje dane (imię, nazwisko, adres mailowy). UWAGA! Zwróć szczególną uwagę na poprawność adresu mailowego, ponieważ błędnie wpisany może sprawić, że nie otrzymasz potwierdzenia i dostępu.
2. Bardzo ważne jest zaznaczenia zgód i zapoznanie się z treścią Regulaminu.
3. Zaznacz, czy już brałaś/eś udział w moich wydarzeniach, jeśli nie, zapoznaj się ze wszystkimi punktami Regulaminu Udziału w sesji (do którego link znajduje się obok) jeśli masz dodatkowe pytania – skontaktuj się z nami.
4. Po wypełnieniu formularza, zatwierdź go.
5. Zostaniesz przeniesiona/y na nową stronę, gdzie zobaczysz potwierdzenie zapisu wraz z informacjami dotyczącymi wydarzenia oraz możliwością wyboru formy płatności.
- Blik – wybierając tę metodę od razu możesz wpisać kod i następnie potwierdzić płatność w swojej aplikacji bankowej.
- Karta – opłata za pomocą dostępnych kart kredytowych. Należy uzupełnić informacje o karcie (nr, data ważności, kod CVC) oraz dane posiadacza karty. Kliknąć Zapłać, może być konieczna akceptacja transakcji w aplikacji bankowej.
- Przelewy 24 – z listy wybieramy swój bank, wpisujemy imię i nazwisko. Zostaniemy przeniesieni na stronę logowania banku, gdzie wszystkie dane do przelewu już są uzupełnione w odpowiednich rubrykach. Akceptujemy transakcję.
- PayPal – aby móc płacić tą metodą konieczne jest posiadanie konta w serwisie PayPal. Po wpisaniu adresu mailowego, na który jesteśmy zarejestrowani w serwisie PayPal, zostaniemy przeniesieni na stronę serwisu, by dokończyć płatność.
- Klarna – aby skorzystać z tej opcji konieczne jest posiadanie aplikacji lub konta na stronie Klarna. Opcja ta umożliwia płatność odroczoną.
6. Po poprawnie opłaconej transakcji na adres mailowy podany w zamówieniu przyjdzie potwierdzenie, wraz z danymi dotyczącymi wydarzenia.